Kontingent

Kontingent til grundejerforeningen

Vi håber, du også i år vil støtte grundejerforeningens arbejde. Kontingentet for medlemskab i 2020 er kroner 100,-

Beløbet bedes senest 1. marts 2020 indbetalt på én af følgende to måder:

• Enten til MobilePay 62143.
  • Eller til foreningens konto 1551 10045142

NB! Når du betaler, så husk inden du sender pengene at skrivevejnavn og husnummer, så det medfølger betalingen; ellers kan vi ikke se, at betalingen kommer fra dig.

• I MobilePay findes et felt ved navn ”Add comment” lige over feltet, som oplyser, hvilket kort du betaler med. Skriv dit vejnavn og husnummer dér.
  • Hvis du i stedet betaler med bankoverførsel, vil der være et felt, som måske er lidt forskelligt fra bank til bank; men det kan for eksempel hedde ”tekst til modtager”. Se eksempel nedenfor. Skriv vejnavn og husnummer dér.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående er du velkommen til at kontakte foreningens kasserer.

Claus Rolin
Ørnhøjvej 2
Kasserer

Note i medfør af Databeskyttelsesforordningen (GDPR regler):

Nørremarkens Grundejerforening registrerer vedrørende alle betalende medlemmer følgende informationer: ● postadresse, ● e-mail adresse (hvis medlemmet frivilligt oplyser det), samt ● oplysninger, som fremsendes af pengeinstitutter til alle betalingsmodtagere, typisk navn og stillingsbetegnelse. Dataansvarlig for oplysningerne er foreningens kasserer (kontaktoplysninger på foreningens hjemmeside). Oplysningerne må kun videregives til medlemmer af foreningen, som har behov for dem til foreningens formål, eksempelvis information om foreningens arrangementer eller opfordring til indbetaling af kontingent. Dog vil navn, postadresse, og e-mail adresse på foreningens bestyrelsesmedlemmer, bestyrelsessuppleanter, revisor, og revisorsuppleant fremgå af foreningens hjemmeside.

2 thoughts on “Kontingent

1. Peter og Laila Vadum

Hej
    Vi vil gerne være medlem af Nørremarkens grundejerforening – er det 60 kr, vi skal indbetale til Den Danske Bank?

Peter og Laila Vadum
    Saltumvej 6