Kontingent

Kontingent til grundejerforeningen

Vi håber, du også i år vil støtte grundejerforeningens arbejde. Kontingentet for medlemskab er kun kroner 100,-.

Bemærk at 2021 er kontigentfrit år.

Beløbet bedes senest 1. marts indbetalt på én af følgende to måder:

• Enten til MobilePay 62143.
  • Eller til foreningens konto 1551 10045142

NB! Når du betaler, så husk inden du sender pengene at skrivevejnavn og husnummer, så det medfølger betalingen; ellers kan vi ikke se, at betalingen kommer fra dig.

• I MobilePay findes et felt ved navn ”Add comment” lige over feltet, som oplyser, hvilket kort du betaler med. Skriv dit vejnavn og husnummer dér.
  • Hvis du i stedet betaler med bankoverførsel, vil der være et felt, som måske er lidt forskelligt fra bank til bank; men det kan for eksempel hedde ”tekst til modtager”. Se eksempel nedenfor. Skriv vejnavn og husnummer dér.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående er du velkommen til at kontakte foreningens kasserer.

Claus Rolin
Ørnhøjvej 2
Kasserer

Note i medfør af Databeskyttelsesforordningen (GDPR regler):

Nørremarkens Grundejerforening registrerer vedrørende alle betalende medlemmer følgende informationer: ● postadresse, ● e-mail adresse (hvis medlemmet frivilligt oplyser det), samt ● oplysninger, som fremsendes af pengeinstitutter til alle betalingsmodtagere, typisk navn og stillingsbetegnelse. Dataansvarlig for oplysningerne er foreningens kasserer (kontaktoplysninger på foreningens hjemmeside). Oplysningerne må kun videregives til medlemmer af foreningen, som har behov for dem til foreningens formål, eksempelvis information om foreningens arrangementer eller opfordring til indbetaling af kontingent. Dog vil navn, postadresse, og e-mail adresse på foreningens bestyrelsesmedlemmer, bestyrelsessuppleanter, revisor, og revisorsuppleant fremgå af foreningens hjemmeside.

1 kommentar til “Kontingent”

1. Udmelding: Hornumvej 9.

Hej, ejendommen er nu solgt og ny ejer er opfordret til at melde sig ind i foreningen med opfordring til eventuelt at deltage i dette års generalforsamling.
    Efter mere end 32 år på adressen og rigtig mange år som medlem siger jeg tak til alle der på mine vegne har taget en tørn for området.