Trailerordning

Nørremarkens Grundejerforening har 1 trailer med på en lasteevne på 500 kg til udlejning alle ugens dage. Traileren vil være aflåst, når den er parkeret hos Kaare og Vibeke.

Henvendelse om leje skal ske til Kaare og Vibeke Mortensen, Farsøvej 2, (her står traileren) på tlf. 56 63 01 91.

Traileren kan lejes ½ dag for 25 kr. eller 1/1 dag for 50 kr. Lejen betales ( som hovedregel ) ved afhentning enten kontant eller via MobilPay 62143 ( Nørremarkens Grundejerforening ).

Såfremt der konstateres defekter ved traileren, bedes dette venligst meddelt Kaare eller Vibeke Mortensen, Farsøvej 2 – , så fejlen kan blive udbedret.

Bemærk: Det er ikke tilladt at tage traileren uden aftale.

VENLIGST BEMÆRK:

Efter endt brug bedes du / I returnere traileren fejet og i ren-gjort tilstand. Ligeledes skal net eller presenning  fastgøres ordentligt til traileren.

Populært sagt – traileren skal efterlades i den tilstand som I forventer at hente den i.