Til ejendomsmæglere

Nørremarkens Grundejerforening er en frivillig forening for husstande beliggende i Nørremarken.

Grundejerforeningen har ikke vedligeholdelsespligt i forhold til områdets veje, stier og grønne områder. Denne pligt ligger hos Køge Kommune.

Kontingentopkrævning sker sammen med indkaldelsen til generalforsamling. Et medlem kan dermed ikke være i restance i forhold til grundejerforeningen.

Da Nørremarkens Grundejerforening ikke har nogen væsentlige økonomiske forpligtelser er medlemsskabet tilsvarende lavt. Af samme årsag investerer grundejerforeningen ikke i større fælles anskaffelser. Se evt.under kontingent.

Der findes en facebookside for beboerne i Nørremarken, som hedder “Nørremarken Køge, Socialt”. Her kan beboere lave opslag og være med til at skabe aktiviteter af social karakter i området. F.eks. bliver der arrangeret spontane hundelufteture, løbeture, rundbold, fodbold osv.

Spørgsmål vedrørende foreningen kan rettes til foreningens kontakt-mail.