Telte – fest telte.

Grundejerforening har indkøbt 2 stks telte som kan lånes ved arrangementer arrangeret af grundejerforeningen eller af arrangementer med tilskud fra grundejerforeningen.

De bedes returneret i samme stand som modtaget – rengjorte m.m.

vidaXL foldbart pop-up-festtelt 3 x 6 m cremefarvet.

Beskrivelse

Dette foldbare festtelt/pavillon vil være en ideel løsning til både kommercielt og privat brug. Det er velegnet til fester, grillarrangementer, markeder, sportsbegivenheder, camping, gårdsalg, skolearrangementer og meget andet. Det 100 % vandtætte oxford-tag med PVC-belægning yder maksimal fleksibilitet, vejrbestandighed og UV-beskyttelse. For fuld beskyttelse kan vores vægge dække både de små sider og bagsiden.

Opsætning af teltet er ekstremt let, det tager kun få minutter at sætte op eller slå ned. Stoffet kan fastgøres til rammen med snore (snore er inkluderet i pakken). De stærke samlingsled garanterer stabilitet. De solide metalstænger og afstivere er lavet i pulverlakeret stål, som holder i mange år. Montering er meget nemt.

BEMÆRK: Dette produkt bør ALDRIG anvendes under dårlige vejrforhold såsom kraftig vind, voldsom regn, sne, storm mv.

Specifikationer

• Teltfarve: Cremefarvet
  • Materiale, stel: Pulverlakeret stål
  • Materiale, tag: 220 g/m2 polyester med PVC-belægning (100 % vandtæt)