Galleri af fotografier fra Skt. Hans 2021
Fotografier fra Skt. Hans er nu tilføjet siden. Du finder dem her. Tak for en god aften!
Fotografier fra Skt. Hans er nu tilføjet siden. Du finder dem her. Tak for en god aften!
Sankt Hans i Nørremarken 23.06.2021- kl. 1900 Efter vi havde bygget Sct. Hans bålet op på det grønne fælles område (foldboldbanen) holdt vi et bestyrelse & beboer møde hvor vi, efter lidt diskussion, blev enige om at fastholde bål tændings tid kl. 1900. Grundejerforening vil være vært for en øl eller sodavand. Vi glæder os …
Nu kan du glæde dig til Skt. Hans fejring i Nørremarken, der bliver nemlig bål igen i år. Læs mere her.
Grundejerforeningen har rettet henvendelse til Køge Kommune om en opdatering af legepladsen og dens udstyr. Se korrespondancen her.
Vores nabo Danhostel er ved at blive omdannet til boliger. Du kan læse mere om udviklingen af projektet her på siden. Se brev til Køge Kommune fra formanden fra Nørremarkens Grundejerforening og læs også svaret fra brev fra Borgmester Marie Stærke, Køge kommune.
Da vi praktisk talt ikke har brugt penge i det forgangne år, bevilger bestyrelsen et kontingent frit år 2021. Læs mere her.
Vi har desværre aflyst Generalforsamlingen 2021. Læs mere her.
Fastelavn 2021 er aflyst. Læs mere her.
Du finder det reviderede regnskab for foreningen her på siden.
I 2020 blev Generalforsamlingen desværre udsat til marts 2021 grundet Covid-19/Corona. Formandens beretning skal I dog ikke snydes for. Den kan du finde her på siden.