Forfatternavn:NMGRD

Skt. Hans bål 2021

Sankt Hans i Nørremarken 23.06.2021- kl. 1900 Efter vi havde bygget Sct. Hans bålet op på det grønne fælles område (foldboldbanen) holdt vi et bestyrelse & beboer møde hvor vi, efter lidt diskussion, blev enige om at fastholde bål tændings tid kl. 1900. Grundejerforening vil være vært for en øl eller sodavand. Vi glæder os …

Skt. Hans bål 2021 Læs mere »

Skt. Hans 2021

Nu kan du glæde dig til Skt. Hans fejring i Nørremarken, der bliver nemlig bål igen i år. Læs mere her.

Vandrehjemmets flytning fra Nørremarken

Vores nabo Danhostel er ved at blive omdannet til boliger. Du kan læse mere om udviklingen af projektet her på siden. Se brev til Køge Kommune fra formanden fra Nørremarkens Grundejerforening og læs også svaret fra brev fra Borgmester Marie Stærke, Køge kommune.

Kontingentfrit 2021

Da vi praktisk talt ikke har brugt penge i det forgangne år, bevilger bestyrelsen et kontingent frit år 2021. Læs mere her.

Scroll to Top