Energirenovering 2013

Invitation til foredrag om energirenovering

Vil du gerne i gang med energirenovering af din bolig – eller vil du høre hvad du selv kan gøre, så kom til oplæg om energibesparelser i Nørremarkens Grundejerforening tirsdag d. 22. oktober 2013.

Der er store besparelser at hente – både miljømæssigt og økonomisk, hvis boligejere investerer i energibesparende tiltag. Derfor har Køge Kommune indgået et samarbejde med Det Grønne Hus og Energitjenesten om et arrangement for Nørremarkens Grundejerforening og rådgive beboere, der lige nu går med overvejelser om at f.eks. opsætte solceller, energirenovere sin bolig eller udskifte vinduer.

Inspirationsoplæg
Der er pt. stor interesse for, hvordan man kan spare på energien, og ved at høre fra en uvildig energivejleder hvilke overvejelser, du bør gøre inden man går i gang kan du komme godt fra start.

Energitjenesten giver et oplæg for alle interesserede beboere, som omhandler energibesparelser generelt – fra små simple tips til større renoveringer. Her vil vi få viden og kunne stille spørgsmål til vores bolig, hvad enten det drejer sig om isolering, vinduer, indeklima eller solceller.

Tid: tirsdag d. 22. okt fra kl. 19-21
Sted: Vandrehjemmet, store sal-
Tilmelding: ingen

Hent invitationen til arrangementet her (PDF – 80 KB).